Tänään on ollut ihan ihmeen hyvä päivä. :> Meinasin aamulla nukkua pommiin, nukahdin hetkeksi kun herätyskello oli jo soinut, mutta onneksi koira joka nukkuu huoneessani pitää huolen siitä että muistan päästää sen pissalle. Eikä mulla edes mikään kiire vielä ollut, mutta oli vaan kiva sanoa että meinasin nukkua pommiin. :---D (jep, nää on taas näitä mun ihme juttuja.)

Sain eilisestä matikan kokeesta tasan 8. Ihan hyvin se meni, vaikka odotin tällä kertaa parempaa numeroa, vaikka 9. Suoraan sanottuna oli pienoinen pettymys, kun olikin "vaan" kasi. Musta tuntuu että kerrankin oon pysynyt matikassa hyvin mukana ja oon oppinu jotain ja siitä kai noi odotuksetkin nousi aika korkeelle. Pitäisi olla tyytyväinen kyllä tuohon kasiinkin, sehän on hyvä numero, varsinkin matikasta. :> Mä vielä kun en ole edes tottunut saaman matikasta mitään hyviä numeroita.

Mun vasemman kyynärpään yläpuolelle on noussut aika iso patti ja siinä on mustelma. Painelen sitä ja se sattuu ihan kamalasti. :( Samoin sattuu vähän tuonne alaselkään. Molemmat tuli siitä kun kaveri vetäisi koulussa tuolin mun alta pois. Ei siinä muuten, mutta sain jostain tosi oudon päähänpiston ja sillä tavalla oikein yritin hypätä siihen penkille istumaan, mutta sitten vetäistiin tuoli alta ja tömähdin suoraan ilmasta siihen lattialle. Alaselkä kolahti ja en ole varma, mutta tuo käsi taisi kolahtaa siihen tuoliin. Vähän aikaa sattui selkään niin että oli vaikeaa saada henkeä, mutta hetken kuluttua ja nuareskelin asialle siinä lattialla istuessani. :> En tietenkään suuttunut sille kaverille tai mitään, vahinkohan se oli kun se ei tiennyt että aion hypätä siihen penkille.

Huomenna on taas se perjantai, meillä on matikkaa, liikkaa ja köksää. Niinpä, sitä köksää taas. Toivottavasti ne pojat olisi vaihtanut leivonnan sinne puukässään, niinkun ne uhosivat viimeksi. Tai sitten olisivat edes vähän vähemmän lapsellisia. Päätettiin kyllä sen kaverin kanssa (tämä samainen joka tuolin veti altani :---D), jonka kanssa ollaan siinä poikien ryhmässä, että tehdään vaan ne työt mitkä meidän pitää eikä tasan enempää. Olkoon ne sitten syömättä jos ei kerta älyä itse vaivautua.

Miksi mä jätän tämän kirjoittamisen aina iltaan. Ja vielä aika myöhään. Aina illalla tulee kirjotettua vaan päivän tapahtumista eikä mistään muusta. Eikä nytkään jaksa kirjoittaa niin pitkästi ja tarkasti, kun pitäis päästä nukkumaankin joskus. Jotain voisi ottaa taas opikseen.

Lady Gaga - Poker Face