Koulussa oli ihan kamala päivä tänään. Meni hermot köksän tunnilla melkein lopullisesti, kun jouduin kaverini kanssa vaihtamaan kahden inhottavan pojan kanssa samaan ryhmään, kun pojat ei osannut olla hiljaa keskenään. Ei siinä mitään, tehtiin vaan sitten kaikki työt ja nämä vaan istuu siinä pöydässä tekemättä mitään. Opettaja on ihan liian kiltti, kävi vaan vähän väliä kauhistelemassa miten me joudutaan tekemään kaikki, mutta ei kuitenkaan tehnyt mielestäni tarpeeksi sen eteen, että olisi saanut pojatkin hommiin. Me oltiin kaverin kanssa siellä keittiössä raadettu neljän ihmisen edestä ja siltikin ne vielä kehtasi valittaa. Muut pääsivät kotiin n. varttia vaille kaksi, mutta yllättäen minä ja kaverini oltiin vielä kahden jälkeen siivoamassa jälkiä.

Meni hermo niin totaalisesti, että huusin niille pojille kaikkea sellaista, mitä en todellakaan muulloin olisi viitsinyt sanoa edes niille. Ei tarvitse muutakun ärsyttää tarpeeksi. Teki mieli juosta pihalle luokasta, mutta hillitsin itseni, koska ne olisi kuitenkin vaan nauttinut siitä, miten hyvin sai mut ärsytettyä. Ja sitähän mä en halunnut.

Liikkatunnilla oli myös aika, hmmh, typerää. Meillä vaihtui joulun jälkeen kyllä uusi opettaja ja se on osottautunut näiden kahden kerran jälkeen tosi mukavaksi. Pelattiin koripalloa ja saatiin paljon kehuja miten meidän ryhmässä kaikki osallistuu hyvin peliin. Siltä se ehkä näyttääkin sivusta katsottuna, mutta oikeasti se on aika epäreilua. Kaikki  pelit menee aina siihen, että mä vaan juoksentelen muiden perässä, mutta koskaan mun huuteluista huolimatta kukaan ei syötä mulle. Mä en ole mikään kovin hyvä missään jalkapallossa, koripallossa, sählyssä tai ringetessä ym, mutta ei kai sitä voi ollakaan jos ei koskaan anneta yrittää. Pahimmalta tuntu se, kun yhden kerran yksi meinasi syöttää mulle, kun olin mahtavalla paikalla korin edessä, mutta sitten kuulin jonkun toisen huutavan syötä mulle, ei jenni saa tehtyä koria kuitenkaan! Olin vaan että jaaha, kiva kun kannustatte ja sillein. Ainut laji missä voin sanoa, että koululiikunassa oon oikeesti aika hyvä, on luistelu. Mutta se onkin sitten kaikkien muiden inhokkilaji.

On tässä päivässä hyvääkin, oli ratsastustunti tänään ja se meni tosi hyvin! ♥ Pitkästä aikaa mulle ei tarvinnut koko ajan huudella ohjeita, tein vaan kaiken just niin kun pitikin, mitään ei tarvinnut korjata. Sanomattakin selvää miten hyvältä se tuntu. Johtuu se kai kyllä aika pitkälle siitäkin, että sillä hevosella sattu olemaan harvinaisen hyvä päivä. :) Ei kaikkea kunniaa mulle. Mutta siis tosi hyvä mieli jäi siitä.

Pakko mennä ihan just nukkumaan, vaikka onkin perjantai. Väsyttää niin paljon, että voisin lyödä vaikka vetoa kuinka monta kirjoitusvirhettä tästä tekstistä oikein löytyy. :D