Oon tuolla aikasemmin kirjottanut ja tuskaillut sitä, miten tahtoisin muuttaa mun tyyliä. Pukeutumista ja hiuksia, erilaisia kenkiä ja vaikka mitä. Kerrankin voin sanoa, että oon edes jotenkin onnistunu toteuttamaan sitä, oon nimittäin aika lyhyen ajan sisällä saanu aika (lue: tosi) paljon uusia, kivoja vaatteita! ☺ Sen eteen oon joutunut kyllä säästämään mun synttäreistä asti kaikki rahat mitä oon ikinä saanu, mutta se kannatti. Tässä yli viikko sitten olin oikein kunnolla shoppailemassa, noin 300 euron edestä. Mulla ei oo ees IKINÄ ennen ollut niin paljon käteistä. Oli ihanaa kun kerrankin sai vaan ostaa ihan kaiken mitä sattu haluumaan, eikä tarvinnu jättää jotain pois sen takia ettei oo rahaa.

Ostin myös tosi kivat kengät, semmoset nilkkurit joissa on aika iso korko. Ne oli mulla vasta tänään ekaa päivää jalassa. Huono puoli on vaan se, että joudun tänään kävelemään niillä n. kolme kilsaa koulusta kotiin. Ei yhtään tuntunu jaloissa tai mitään. :-----( Vieläkin vähän särkee. Mutta ne on tosi hyvät jalassa kun niillä kävelee jossain tasasella alustalla, niinkun esim. koulun käytävillä ja muualla sisätiloissa. Sitten jos täytyy kävellä pitkä matka asfaltilla, niin jalat huutaa armoa jo ennen puolta väliä. Ihan kiva.

Tänään oli tosi pitkä päivä koulussa ja kaikkea helpottaa tietenkin se että mulla on särkeny päätä ihan koko päivän. Onneks huomenna on lyhyt päivä, vaikkakin meillä on sillon varmaan kaikista eniten kirjoja mukana. Ne ei ees meinaa mahtua kaikki mun laukkuun, vaikka se mun laukku on kyllä ihan koululaukun kokonen. Penaali ainakin täytyy laittaa aina eri taskuun. Mutta kaikkea ihan oikeesti helpottaa se, että päästään jo yheltä.

Kuuntelen tässä samalla Paramorea. Oon aina tykännyt siitä bändistä, mutta nyt tuntuu että oon tavallaan "löytäny sen uudelleen". Oon löytäny paljon sellasia kappaleita, joita en oo ennen siltä ees kuullu ja oon ihan rakastunut niihin. ♥ Never let this go, Decoy, Hallelujah.... Kun ennen vaan hehkutin niitä ChrushCrushCrush, That's what you get, Decode ym. Onhan nekin hyviä, mutta oon löytäny paljon "uusia"!

Tänään tuskin tulee tehtyä yhtään mitään muuta, kun oon vaan koneella, sitten katon Salkkarit ja myöhemmin Todistettavasti syyllisen. Mutta nyt ei jotenkin häiritse se etten saa mitään tehtyä, koska oli muutenkin niin pitkä päivä koulussa. Kai sitä joskus pitää vaan olla ja yrittää rentoutua, tosin olisipa tämmöisiä päiviä vaan joskus.  

Paramore - Fences

66 päivää.