Tänään oli hetken semmoinen olo, että teki mieli itkeä. En tiedä miksi reagoin eri asioihin sillä tavalla, tällä kertaa en itse ollut edes mitenkään osallinen siihen. Tai olin oikeastaan, mutta se riita syttyi kahden muun kaverini välille. Oli inhottavaa jäädä sellaiseen välikäteen, en tiennyt mitä tehdä tai sanoa, pyytääkö anteeksi vai mitä. Aloitettiin ihan vaan leikillä, tönittiin vähän sitä toista kaveria, niinkuin aina leikillään tehdään. Sitten toinen kaveri tönäisi vielä kerran niin, että toisen käteen sattui ja tietysti se sen jälkeen ärsyyntyi niin, että suuttui. Olisin minäkin suuttunut, mutta jo paljon aikaisemmin. Nämä kaksi sitten toisilleen jotain alkoi tiuskimaan ja olin ihan neuvottomana vieressä, kun en tiennyt oliko vika mussakin. Yritin saada koko loppumatkan koulusta kotiin kaveria leppymään ja puhuin sille vaikka mitä ja kyselin, mutta se oli ihan hiljaa. On niin kamala tunne, kun en tiedä pitäisikö pyytää anteeksi, ja jos pitää, niin mistä. Mun on hankalaa pyytää anteeksi ihan tosissani. Se ei johdu siitä etteikö mua kaduttaisi tai mitään. Oon muutenkin kamalan huono puhumaan tunteistani ja muusta. Teki mieli itkeä kun tuntui niin inhottavalta. Onneksi tästäkin jutusta selvittiin.

Ärsyttävä päivä koulussa, ei voi taaskaan muuta sanoa. Aamu meni ihan hyvin, paitsi että jännitin äikän tuntia, kun piti esittää oma keksimät näytelmän repliikit muille. Ryhmissä kylläkin, mutta silti se oli aika kamalaa. Hermostuksissani onnistun jotenkin aina vetämään kaiken huumorin avulla läpi ja niin nytkin. Kukaan ei edes tajunnut että mua jännitti, vaikka itestäni tuntu että mokasin taas ihan täysin. Saatiinpa tieto tänään, että keskiviikon mantsan tunnit peruttu, joten silloin jo klo 13:00 kotiin. :>

Ihoa pistelee. :< Kävin taas uimahallissa uimassa (mitäs muutakaan, heh) ja vaikka rasvasin ihon ihan älyttömän hyvin, niin silti kutiaa. Mun iho nimittäin kuivuu kamalasti siitä kloorivedestä. Ärsyttää, kun mikään asento ei oo hyvä olla, koko ajan pistelee. ÄRH.