Oon tänään kyllä urheillut ihan koko vuoden edestä. Ei sillä ettenkö tykkäis liikkua, mutta jalat on vieläkin ihan muusia ja paita ihan hiessä. Oon lipittänyt vettä ja jääteetä ja vaikka mitä, mutta kun jano ei vaan lähde. Meillä oli koulussa jalkapalloa ja pelattiin siinä melkein kaks tuntia ihan putkeen. Ei tajuttu pitää taukoja, kun molemmat opettajat oli poikien kanssa pelaamassa pesäpalloa. Kivasti oli siinä kyllä kunto koetuksella, täytyy sanoa. :-----D Olin ihan kuollut, oli hankala hengittääkin, kun oli niin hengästynyt. Jalat oli ihan makaronia ja kylkeen pisti. Mutta ei se haitannut, se oli silti kivaa. Jalkapallo on yks niistä aika vähäisistä mun suosikki lajeista, joissa satun vielä olemaan melko hyväkin. Voitettiin 9-1, mutta ei se kaikki kyllä mun ansiota ollut. Mutta voin rehellisesti sanoa, että tein kyllä tosi monta maalia. :'---)

Liikkatuntien jälkeen piti sitten vielä pyöräillä kotiin ja matkalla oli aika paljon ylämäkiä. En meinannut millään jaksaa polkea niitä, mutta tässä sitä nyt kuitenkin ollaan. Vaikka sanoin että ennemmin kuolen kun pääsen kotiin. Piste iin päälle oli vielä se, että lähdin äskettäin ostamaan postimerkkejä. Taas pyörällä, n. kolme kilometriä tai vähän päälle ja ylämäkiä ihan mukavasti matkalla. Menomatkalla tosin taitaa olla hieman enemmän alamäkiä, mutta takaisin tullessa on tuskaa. Hillitsin itteni, etten käynyt ostamassa karkkia yhtään, vaan pelkästään ne postimerkit, joten jouduin lähtemään samantien pyöräilemään takaisin kotiin. Voin kertoa että pikkusenko oli kuuma ja hiki. Minä tyhmä olin laittanu vielä takin ja kaulahuivin, kun luulin että siellä olis kylmempi.

Nyt tässä oon koneella, vaikka itseasiassa pitäis opetella ruotsin kokeeseen. En vaan jaksa, eiköhän se suju ilmankin. Vaikka vähän epäilen, kaikenmaailman perfektit ja pluskvamperfektit. Jag har inte studerat svenska och gjort ingenting speciellt i dag. Jag har varit hem men jag har gjort ingenting. Kan du hjälpa mig? Nej. Jag måste göra den allt på minsjälv. Ei mitään hajua kirjotinko edes järkevää kieltä. :----D Mutta kuitenkin, tuun kuitenkin olemaan tässä niin kauan kunnes salkkarit alkaa, sitten syön ehkä jotain, käyn suihkussa, laitan kirjat reppuun, luen ja alan nukkumaan. Eipä siinä kauheesti jää aikaa mihinkään kokeeseen lukea. :-----D Jag är så bra att talar svenska!

Mun ranteeseen sattuu, koska oon soittanut niin kauheesti pianoa viime päivinä. Menettänyt hermotkin sen kanssa tosi monesti, en jaksa kun sormet tuntuu niin tönköiltä siinä koskettimilla, sekoan nuottiriveissä ja tuntuu että se piano ei vaan soi. Mun soitto ei luista, vaan se on sellasta tökkivää ja siitä puuttuu kaikki kepeys ja helppous, hentous. Ärh menen kohta ja läiskin mun pianoa vähän.