Voi ei, taidan olla tulossa kipeäksi. :( Aamulla kun heräsin, kurkku oli ihan kamalan kipeä. Päivän aikana olo on vaan pahentunut, paleltaa koko ajan, lihaksia särkee, yskittää.. Nenä ei onneksi vuoda, vaikka yleensä mulla on ensimmäisenä aina nuha. En välttämättä tahtoisi tulla kipeäksi, mutta toisaalta ei mulla ole mitään paria vapaapäivää vastaan. Koulusta on tullut taas vaihteeksi niin hirveää. Vähän aikaa sitten meni paljon paremmin.

Ei ole semmoista kunnon yskää, mutta kurkkua kutittaa koko ajan ja tuntuu että limaa irtoaisi, mutta kun yskin, niin se on sellaista "kuivaa" yskää ja tulee verenmaku suuhun. Mulla on paksu huppari ja äsken piti laittaa siihen päälle vielä mun fleece-kangasta oleva aamutakki, kun tuntuu että jäädyn.

Oon ylpeä itestäni! Viittasin tänään ruotsin ja hissan tunnilla. :) Ja matikassa sain ratkaistua yhden tosi vaikean tehtävän. Siihen menikin sitten koko tunti yhteen tehtävään, mutta oon niin onnellinen kun sain sen tehtyä kokonaan ihan ite ilman apua. Enkä ees menettänyt hermojani. JES!

Taaskaan ei kirjoittaminen luista. Menen nyt keittämään jotain hyvää teetä ja oottelemaan että Salkkarit alkaa.

P.s. Vielä pitää sanoa yksi tosi inhottava juttu, se oli jo eilen ja tänäänkin. Mun kuukautiset nimittäin. Alavatsaan sattuu vähän väliä, ja taas vaihteeksi on niin runsaat että on pakko käydä koko ajan vessassa. Kiusaantunut olo koko ajan. Kiva jos tuun kipeeks ja sitten on vielä menkat samaan aikaan.