Katoin äsken Suomen Huippumalli haussa ja nyt itken. Niiden kuvien piti  tuoda esiin joku tunne tai asia, joka liittyy syvästi niihin malleihin itseensä. Janinalla oli kuvassa valkoinen toppi, johon oli itse maalannut tekstin "I love u dad", koska Janina ei ole kuulemma koskaan sanonut sitä isälleen, vaikka tahtoisi. Sen on niin vaikeaa kertoa kenellekään, että rakastaa. Tajusin, että mulla on ihan sama juttu. En mä oo ikinä ollut isän kanssa missään huonoissa väleissä, mutta mä en ole ikinä sanonut sille, että rakastan sitä. Vaikka mun pitäis. Mä en osaa sanoa sitä yhtään kellekään ja sen takia mulla on niin paha olo nyt. Rakastanko mä edes yhtään ketään? Tää on mulle aika vaikea asia ja tunnen itteni niin tyhmäksi, kun en koskaan sano kellekään, vaikka rakastankin. Mulla on paljon tärkeitä ihmisiä, mutta ne ei tiedä että on mulle tärkeitä. Olenko mä jotenkin kylmä ja sydämetön ihminen? Mä en vaan pysty siihen.

Enkä mä pysty kirjottamaan just nyt yhtään mitään

http://www.nelonen.fi/huippumalli/kilpailukuvat/jakso06.html