Voi miten kivaa onkaan olla lomalla. :> Vielä eilen meinas tulla semmonen olo, että mietin vaan kaikkea kouluun liittyvää, enkä ollenkaan tajunnut ees lopettaa sitä. Illallakin pyöri mielessä kaikki kouluun liittyvä, kunnes sitten jossain vaiheessa tajusin, että mitä mä oikein teen. Ei nyt pidä ajatella mitään kurjaa, kun on vielä koko viikko eessä kotona löhöilyä ja mulla on se matkakin tulossa. On kivaa kun oon pystynyt nyt heräämään kuitenkin suht aikasin, kun yleensä mun unirytmit menee lomalla heti ihan päin persettä. On paljon kivempi kun ei mee puolta päivää siihen nukkumiseen ja sitten koko päivä menee vaan laiskotteluks. Eilenkin heräsin jo puoli yhdeksän ja tänään siinä vähän ennen kymmentä.

Tänään ei oo suunnitelmissa muutakun poniriiviöiden hoitoa. Ootan innolla että pääsen taas laukkailemaan maastossa. :> Jos pääsen, en tiiä. Ehkä me ei joka kerta viititä mennä maastoon, mutta toisaalta, miksipä ei. Ainakin aina niiden maastolenkkien jälkeen maneesissa ratsastus nuoremmalla ponilla on mennyt tosi hyvin.

Oon huomannut, että näin lomalla tulee kirjotettua niin kovin vähän. Ehkä se johtuu siitä, etten oikein tee paljoa mitään. Yleensä kirjotan siitä, miten kovasti ärsyttää joku juttu, mutta nyt ei niinkään ärsytä kun en oo koulussa. Tai sitten kirjotan siitä ahdistuksesta mikä johtuu koulujutuista, mutta kun nyt ei oo niitäkään murehdittavana. Parempi näin kuitenkin. :>