Tänään on ollut ihan hyvä päivä. Menin koulun jälkeen kosmetologille ihonpuhdistukseen. Oli ihanaa vaan maata siinä penkissä, kun joku muu hieroo ihanan viilentäviä voiteita iholle. :--) Kaikenmaailman puhditukset, kuorinnat, naamiot jne. Sain sieltä myös paljon vinkkejä miten mun kannattaa hoitaa tätä mun ihoa ja listan niistä tuotteita mitä kannattaa ostaa. Tuntuu, että viimein saattaisin saada tän mun ihon hyvään kuntoon, tulee paljon itsevarmempi olokin sitten. Ehkä se tästä vielä. :--)

Kun olin pyöräilemässä kaupungilta kotiin, näinkin kaks mun kaveria istumassa satamassa jäätelöllä ja päätin jäädä seuraan. Eihän mulla mikään kiire ollut. Oli niin ihanaa olla ulkona, kun oli niin kamalan lämmin ja muutenkin satama on niin ihana paikka täällä. Hetken tuntu taas siltä, että ehkä mun elämä onkin välillä ihan kivaa.

Kuitenkin aina on niin paljon asioita joita toivoisin ettei olisi olemassakaan. Tai ainakin tahtoisin niiden olevan toisin. Kipeitä asioita.