Ähähähähä, syönpäs tässä karkkia! :'D On muuten hyvää, kun ei ole vähään aikaan syönyt. Tai no öö, ehkäpä kahteen tai kolmeen päivään, mutta on se silti jotain. Koko viime viikon kylläkin siellä reissussa söin karkkia minkä vaan ehdin, mutta sen jälkeen en yhtäkään. Älkää nyt luulko että olen hirveä herkkupeppu ja makean perään, mutta mulla vaan joskus on sellainen kausi, jolloin menee herkkuja niin että itseäkin hirvittää.

Keksinpä tästäkin nyt sitten taas jotain masentavaa heti. Mietin vaan, että ehkä mun ei pitäis syödä karkkia näin paljon. En muutenkaan omasta mielestäni ole mikään maailman hoikin, mietin vähän väliä, että kuinkahan läskinä muut minut oikein näkee. Silloin aina päätän olla syömättä herkkuja, mutta ei se kauan kestä. Toisaalta, ei kai se niin hirveää ole, ei mun painokaan ole tainnut nousta yhtään tän karkki määrän takia. Päinvastoin, huomasin tässä että oon jopa laihtunut muutaman kilon. Ihmeellistä, nimittäin syön kuitenkin ihan koko ajan.

Tänään oli ihmeen hauskaa kyllä koulussakin. Naureskeltiin vaan vähän kaikille jutuille, en enää edes muista että mitä hauskaa niissäkin oli. :) Yleensä muistan sen vaan olleen semmoista ihme mössötystä, mökötän koko ajan. Kun väsyttää niin kamalasti, ettei jaksa oikein puhua tai mitään ja sitten kaverit hermostuu, kun luulee että mulla on jotain niitä vastaan tai että se on niitten syy. :( Ja sitten se koko päivä on semmosta yhtä mökötystä.

Nyt ajattelin loppuillan sitten tuon karkkien ostoreissun jälkeen vähän rentoutua, kuunnella lempimusaa ja syödä. Datata. Siinähän se ilta menee ihan mukavasti.

Ainiin, mullahan on huomenna taas pitkästä aikaa ratsastus! Oi, kaipaankin jo ratsastamaan. Ja lauantaina synttärit. Ja sunnuntaina poneilemaan taas. ♥