Miksi se menee mulla aina tolla samalla kaavalla? Haluanpa vaan tietää. :< On yksi tyyppi, johon oon retkahtanut monta kertaa uudelleen, vaikka oon vähintään yhtä monta kertaa päättänyt että mun täytyy unohtaa se. Aina vähän väliä ihastunut uudelleen, vaikka se kusipää kakka-aivo on joka kerta vaan ajatellut itseään ja aiheuttanut mulle niin pahan olon että ei oo tosikaan. Oon ajat sitten jopa tullut siihen tulokseen, että se ei tiedä mitä oikeet tunteet tarkottaa, sillä on ollu sata tyttöystävää jotka kaikki se on jättänyt ennemmin tai myöhemmin jonkun uuden ihastuksensa takia. Ja se on kasvattanut mun kausittaista itseinhoani koko ajan vaan lisää. Mä en uskalla myöntää tätä itelleni, koska pelkään että se sattuu taas niinkun ennenkin. Mutta mä taidan olla ihastumassa siihen taas.

(Se vaan on niin söpösulonenihanahyvännäkönenkomeehassusöpösulonenaah! Mutta taisi olla poissa sillon kun käytöstapoja jaettiin.)

Mä en halua pettyä taas, se tässä on nyt se ongelma. Kun viime vuoden aikana niin tapahtu ihan liian monta kertaa, kaikki ihan täysin samalla kaavalla. Yhden toisenkin ihastuksen kanssa kävi vähän noin.. tosin siihen liitty vielä valehtelua (jätkä ei ilmottanu mitään että muutti yhtäkkiä monen sadan kilometrin päähän!). Varsinkin kun mä tiedän jo nyt, ettei se ikinä tule pitämään musta, ainakaan sillä tavalla miten mä haluan. Eikä varmaan muutenkaan. Joskus ehkä oli kiinnostusta himpun verran, mutta senkin mahdollisuuden mä hukkasin. Oon nolannut itteni jo muutenkin sen edessä ihan tarpeeks, että ei kiitos enää mitään noloja rakkaudentunnustuksia. Vaikka oon onnistunut myös pitkään olemaan ajattelematta sitä yhtään sen kummemmin, niin silti koko ajan on tuntunut että se on se poika jonka oikeesti haluan, en yhtään ketään muuta. Sattuu kun tiedän, ettei se koskaan tule olemaan totta, en koskaan saa tuntea miltä oikeesti tuntuu pitää sitä kädestä.

En tiedä onko sillä ketään tällä hetkellä. Mutta ei kai sen väliä, mua se ei ottais kun ehkä väliaikaiseksi tytöksi, kunnes vois lennosta vaihtaa johonkin toiseen ja parempaan. Vanhempaan ehkä. Nätimpään ja muutenkin niin paljon erilaiseen kun mä.

sitten kirjaudun galleriaan, etsin pojan kuvat, en uskalla katsoa. sen näkemiseltä ei kuitenkaan voinut välttyä. Siviilisääty: seurustelee. ei se tule koskaan enää huomaamaan mua.